sokakta yürümeye uygun 850 beygir gücünde bir canavar

Gezegendeki en prestijli ve seçkin spor otomobil markalarından birini yaratan Arjantinli Horacio Pagani, son yeniliğini piyasaya sürdü: Imola Roadster.

Yeni hiper otomobil Imola temel alınarak üretildi ve üstü açılabilir bir model. daha iyi performans İtalyan markasının tarihinde.

Sürümü yalnızca bunlarla sınırlıdır sekiz ünite ve Imola gibi sokaklarda dolaşmasına izin veriliyor.

“İlk başta, 2020’de tanıtılan ve efsanevi piste saygı duruşunda bulunan Imola Coupé’nin üstü açık bir ikizi yaratmak istedik. Daha sonra başka bir yaklaşım benimsedik: Huayra Roadster BC’nin gelişmiş teknolojisini tasarımla birleştirdik. ve Huayra pist arabası A’nın aerodinamik ilkeleri” yorumunu yaptı Pagani Grandi Complicazioni direktörü Lorenzo Kerkoc.

398 mm ön ve 380 mm arka disklere sahip Brembo frenlere sahiptir.

Üstyapıya ek olarak Imola’ya göre diğer bir fark, geliştirilmiş V12 motorudur. 850 beygir gücü (coupe için 827’ye karşı) ve maksimum 1.100 Nm tork.

Mercedes-AMG tarafından üretilen bu 6,0 litrelik çift turbolu motor, maksimum hıza ulaşmanızı sağlıyor 350 km/saat ile sınırlıdır. Ve yedi vitesli sıralı şanzımanla ilişkilidir.

Türlerin evrimi

Pagani otuz yıldır gelişmiş kompozit malzemeler geliştiriyor ve Imola Roadster mükemmelliği arayan araştırmaların doruk noktasıdır.

Boyasının teknolojisi (yeşildir) ağırlığını 5 kiloya kadar azaltmaktadır.

Şasisi Carbo-Titanium HP62-G2 ve Carbo-Triax HP62’den yapılmıştır; bu malzemelerle tartmayı başaran ultra hafif ve güçlü malzemeler 1.280 kilo.

Yeni spor otomobil, 280 km/saatte 600 kg’lık bastırma kuvveti üretebiliyor ve 2,0 G kuvvetinin yanal hızlanmalarına, maksimum 2,2 G kuvvetine kadar (yavaşlamalarda olduğu gibi) dayanabiliyor.

Metalik yeşil boyasının yenilikçi teknolojisi bile daha hafif olmasına katkıda bulundu. Bu sistemle ilgili “Acquarello Işık”Imola Roadster’a izin veren 5 kilo verrengin yoğunluğunu, derinliğini ve parlaklığını korur.

Pagani tarafından detaylandırıldığı üzere Imola Roadster, frenleme sırasındaki sallantıyı ve viraj alırken yuvarlanmayı telafi etmek için sürüş ihtiyaçlarına uyum sağlayan bağımsız hareket eden dört kanadından faydalanıyor.

Şasi karbon ve titanyumdan yapılmıştır. Toplam ağırlığı 1.260 kilodur.

Alüminyum alaşımdan yapılmış aktif bağımsız çift salıncaklı süspansiyonlar, helezon yaylar ve elektronik kontrollü yaylar ile sinerji içinde çalışan bir sistemdir.

Pagani Imola Roaster, Formula 1’de kullanılanlardan ilham alan yeni süreçler kullanılarak oluşturulan Pirelli P Zero Trofeo R lastiklerini (önde 265/30 R20 ve arkada 355/25 R21) kullanıyor.

Değeri bildirilmese de sekiz birimin her birinin değerinin üzerinde olacağı tahmin ediliyor. beş milyon euro Coupe versiyonlarının maliyeti nedir? Elbette birimlerin maliyeti ne olursa olsun, onların zaten bir sahibi var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir