Önyargılara direnen SUV’un performansı Haval Jolion’un analizi

Sadece birkaç yıl içinde Çin otomotiv endüstrisi kendini göstermeyi başardı. inanılmaz ilerlemeler. Üretimi dünyaya açıldığından beri kapsadığı geniş yelpaze nedeniyle teklifler sonsuz gibi görünüyor. Burada bildiğimiz haliyle segmentlerin yanı sıra versiyonlar, tahrik sistemleri ve teknolojiler de kare şeklindedir.

Bizim enlemlerimize ulaşan şey nedir? Sadece küçük bir örnek. Pazarımızda Çin markalarının teklifleri oldukça yüksekti. 2017 yılında belirgin büyüme. Bugün ülkede faaliyet gösteren 16 markanın çoğunun iniş yaptığı yıl doların fiyatının düştüğü yıl oldu. 20 pesoya ulaşmamıştı. O günlerde ön yazılar çok donanımlı ürünler karşılığında cazip fiyatlara dayanıyordu.

Artık para birimlerinin ve birimlerin bulunmadığı bir piyasada hikaye farklı ama yazılmaya devam ediyor.

Bu küçük dünyanın içinde HavalKonsorsiyuma ait bir marka Çin Seddi MotorlarıSUV geliştirme konusunda uzmanlaşmış ve ülkemizde ithal ve pazarlanan Araba Bir Grup.

Krom apliklere, 18 inç jantlara ve panoramik tavana sahiptir. Fotoğraf Maxi Failla

Haval, araçlarına sunduğu kalite, donanım ve teknolojiyle öne çıkıyor. Bunu çok iyi bir imaj bırakan iki SUV olan H2 ve H6 ile gösterdi. onların kıskanacak hiçbir şeyi yok tanınmış veya köklü otomotiv şirketlerinin ürünlerine.

Bütün bunlara rağmen büyük bir itirazları var: genelleştirilmiş önyargı Çin’den gelen her şey “güvenilir değil”. Başa dönüyoruz. Çin endüstrisinin gelişimi ortada ve zaten burada; sadece kendinize onu tanıma fırsatı vermelisiniz.

O Jolion çok iyi bir başlangıç ​​noktası olabilir. 2023 yılının ortalarında geldi H2’yi değiştir. Dikkatli olun, en ekonomik modellerden biri değil, tam tersi ve daha da kötüsü, sunulan tek model en donanımlı modellerden biri.

Figürü eski Land Rover tasarımcısı Phil Simmons tarafından yaratıldı. Fotoğraf Maxi Failla

Maliyetler 55.075$ (Kasım listesi) ve marka şunu garanti ediyor: onlar pes edilmiş operasyonun gerçekleştirildiği andaki resmi doların değeri üzerinden (bu baskının kapanışında 20.708.200 dolar).

Tepeden tırnağa silahlı

Jolion, 2020 yılında Pekin Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı. Çin’deki Baoding fabrikasında, H6’nın üçüncü neslinde de kullanılan LEMON adı verilen yeni bir modüler platform üzerinde üretiliyor.

Boyut olarak H2’den daha büyük ve H6’dan biraz daha küçüktür. 4.472 mm uzunluğa, 1.841 mm genişliğe, 1.619 mm yüksekliğe ve 2.700 mm dingil mesafesine sahiptir; bu ölçümler onu örneğin Jeep Compass, Peugeot 3008, Toyota Corolla Cross ve Volkswagen ile aynı seviyeye getirir. . Bagaj kapasitesi ise 430 litre olup, arka koltuklar katlandığında bu kapasite 1.130 litreye çıkarılabilir.

Jolion gözden kaçmayan bir araçtır. Tarafından tasarlandı Phil Simmons (H6’nın üçüncü neslini de şekillendiren eski Land Rover) daha genç bir kitleyi hedefleme fikriyle yola çıktı. Bu nedenle modern tarzının yanı sıra elma yeşili veya elektrik mavisi/açık mavi gibi çarpıcı renklerden oluşan bir palet sunuyor.

Çok iyi kaplama ve malzeme kalitesine sahip iç mekan. Dokunmaya tepki veren yüksek çözünürlüklü 12,3 inç multimedya ekranı. Fotoğraf Maxi Failla

Kabin, direksiyon simidi, dairesel vites seçici ve kayan tarzdaki merkezi ekran gibi çeşitli bileşenleri paylaştığı H6’nın sade ve minimalist tarzına saygı duyuyor. Hedefe ulaşıldı: Araç içinde olmanın verdiği hoş duyguyu yeniden yaratmak iyi bitmiş – dokunuşu hoş olan birleştirilmiş malzemelerle – konforlu bir ortamda ve yüksek düzeyde donanımla.

Her iki koltukta da yolcular için iyi bir alan sunuyor. Arkada bacaklarınızı dinlendirmek için yeterli alan var ve Düz zemin Ortada yolculuk yapmak zorunda kalanlar için bir ferahlıktır. Ön koltuklar elektrikli ve ısıtılabiliyor. Tabii ki, direksiyon simidinin olması şaşırtıcı derinlemesine düzenlenmemişen iyi sürüş pozisyonunu bulmanıza yardımcı olacak bir ayrıntı.

Bilgi-eğlence sistemi ve bağlantı, muazzam 12.3 merkezi ekran”Çok iyi görüntü kalitesi ve dokunmaya çevik yanıt verme özelliğiyle, telefonları Android ve iOS (iPhone) sistemleriyle eşleştirmenize olanak tanır. Ayrıca kablosuz telefon şarj cihazı da bulunmaktadır.

Dairesel vites seçici, pratik değil. Fotoğraf Maxi Failla

Jolion hem şehirde hem de yolda sürüşü dengeli ve keyifli bir araç. Ses yalıtımı en yüksek noktalardan biridir: rüzgar sesi girmez ve motor da iyi yalıtılmıştır.

Mekanik olarak, 1,5 litrelik turboşarjlı dört silindirli benzinli motora sahip olup, 141 beygir ve yedi vitesli çift kavramalı otomatik şanzımanla ilişkilidir.

Set kentsel ortamda sorunsuz ve kolay bir şekilde çalışır. Bölgemize özel tasarlanan askı sistemi düzensiz yüzeylerde verimli çalışarak 18 inç tekerlekler sürüş konforundan ödün vermeyin. Ayrıca sertliği ayarlanabilen elektrikli direksiyon, her türlü sürüşe uyum sağlamasına olanak tanıyor. Yolda ise sağlam ve sağlamdır ve virajlarda oldukça fazla güvenlik sağlar.

Geniş arka koltuk ve düz zemin. Klima çıkışları bulunmaktadır. Fotoğraf Maxi Failla

Uyarlanabilir hız sabitleyici, şeritte kalma asistanı, yorgunluk algılama, kör nokta uyarısı, ön ve arka çarpışma uyarısı, otomatik acil frenleme, trafik işaretlerini tanıma ve yaya güvenliği yardımı gibi kapsamlı yardım paketi sayesinde Jolion’da sürüş daha kolay hale geldi , diğerleri arasında.

Jolion demek “ilk aşk” Çince’de ve tüm özellikleri nedeniyle bu araç onu çok iyi temsil edebilir.

Fiyat

Haval Jolion 1.5T 7DCT Supreme: 55.070 ABD Doları* (Kasım)

Veri Sayfası

Uzunluk: 4.472 mm
Genişlik: 1.841 mm
Yükseklik: 1.619 mm
Dingil mesafesi: 2.700 mm
Ağırlık: 1.826 kg
Gövde: 430 dm3
Yakıt deposu: 55 litre
Motor: benzinli, 1,5 turbo
Güç: 141 HP (5.500-6.000 rpm)
Tork: 210 Nm (2.000-4.000 dev/dak)
Önden çekişli
Şanzıman: Otomatik (çift kavramalı), 7 vitesli.
Maksimum hız: 190 km/saat
Hızlan. 0-100 km/saat: 9,9 saniye
Ortalama tüketim: 7,6 L/100 km

Öne çıkan ekipmanlar

Ön (2), yan (2) ve perde (2) hava yastıkları
Denge ve çekiş kontrolü
İleri çarpışma uyarısı ve otonom acil frenleme
Yaya Güvenliği Yardımı
Şeritte kalma uyarısı ve sistemi
Kör nokta tespiti
Sürücü uykululuk tespiti
uyarlanabilir hız sabitleyici
Trafik işareti tanıma
Yardımlı park sistemi
360° görüş kamerası
Yokuşta kalkış ve iniş asistanı
Üç modlu hidrolik direksiyon (Spor, Konfor, Hafif)
Dört sürüş modu (Standart, ECO, Spor, Kar)
Direksiyon simidindeki kulakçıklar
Otomatik LED farlar
Panoramik açılır tavan
Yağmur sensörü
Android Auto ve Apple Car Play özellikli 12,3″ dokunmatik ekran
Ön (2) ve arka (2) USB bağlantı noktaları
Çift bölgeli otomatik klima kontrolü
Deri döşeme
akıllı anahtar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir