Latin Amerika’nın bir numaralı sergisinin mutlaka görülmesi gerekenleri

Otoklasik 2023Latin Amerika’nın en önemli koleksiyonluk otomobil ve motosiklet sergisi kapılarını açtı. Her yıl olduğu gibi San Isidro Hipodromu, bölgedeki benzer bir etkinlikte bulunması zor olan, kusursuz durumdaki parçalarla doluydu.

16 Ekim Pazartesi (tatil) tarihine kadar, sabah 10’dan akşam 6’ya kadar, bu etkinliğin 21’inci baskısı gerçekleşecek ve ilk kez beş günlük bir toplantıya sahip olacak ve bu etkinliği görebileceğiniz 1.100’den fazla klasik araç uluslararası kategoride.

Tarafından organize edilen Arjantin Klasik Otomobil Kulübü (CAC)Autoclásica, motor dünyasından kişiliklerin ve kazananı klasik otomobillerin en üst seviyesinde konumlandıran, uluslararası tanınırlığa sahip bir ödül olan, gösterinin En İyi Korunmuş Aracı Ödülünü vermeye çalışacak uzman bir jürinin katılımıyla gerçekleşecek.

Kahve yılı olarak farklı anma törenleri veya tematik sergiler düzenlenmektedir. Bu edisyonda, sokakta nadir görülen marka örneklerini bir araya getiren farklı yıldönümleri kutlanıyor. Aşağıda Autoclasica 2023’ün mutlaka görülmesi gerekenleri var.

Porsche’nin 75 yılı

Alman markası, birkaç ay önce bu yıl dönümünü müşterileriyle birlikte büyük bir karavanla kutlamıştı ve şimdi de 75. yıl dönümü için dünya çapındaki kutlamalara katılmak üzere Autoclásica’da bulunuyor.

Otoparktan girenler, Le Mans’ta 24 saat yarışında parlayan 918 Hybrid modelinin de aralarında bulunduğu, tüm dönemlere ait 21 Porsche örneği bulacaklar.

Autoclásica 2023 ve Porsche kutlamaları.

911’in farklı örnekleri, bazı 356 ve hatta bir 914, Stuttgartlı üreticinin ülkedeki ithalatçı Nordenwagen tarafından gerçekleştirilen bir çağrıdaki konuşlandırmasının bir parçası.

Aston Martin podyum

Porsche modellerinin yanı sıra, başlangıçtan günümüze kadar farklı dönemlere ait (ancak daha az sayıda) farklı Aston Martin modelleri de mevcuttur.

Autoclásica 2023’te parlayan Aston Martin’ler.

Yarış pistinde çimlerin üzerinde duran yaklaşık 10 model var; aralarında birkaç savaş öncesi örnek de var, fantastik DB4, DB5 ve DB6 ve DBS V8’e kadar.

Bu sergi, Arjantin pazarında klasikler arasında bile nadir bulunan bir üretici olması nedeniyle ziyaretçiler tarafından özellikle beğeniliyor.

80’lerden Japonlar

Bir otomobil klasiği olarak düşünmek için çok geriye gitmenize gerek yok ve Autoclásica 2023’teki 80’li yılların Japon modellerinden oluşan koleksiyon bunun en iyi örneğidir.

Autoclásica 2023 ve 80’lerin Japonlarına bir saygı duruşu.

Yaya girişinden içeri giren ziyaretçilerin ilk göreceği şey bu olacak ve kırklı yaşlardakiler de ergenlik döneminde hayalini kurdukları örneklerden bazılarını mutlaka görecekler.

Bir Datsun 280ZX, bir Mazda RX7, bir Honda Prelude, bir Toyota Celica, bir Mitsubishi Galant ve hatta bir Hilux tek kabinli pikap, sergiye girenleri şaşırtıyor.

Lamborghini’nin 60 yılı

Laborghini ülkemizdeki “zor figürlerden” bir diğeri, ancak Autoclásica, Sant’Agata Bolognese evinin 60. yılını andığından hayranlar heyecanlanabiliyor, çünkü markanın Arjantin’de dört örneğini görmek pek yaygın değil.

Autoclásica 2023’te bir Lamborghini Countach.

Gösteriyi çalanlar ise klasik modellerden ikisi. Bunlardan biri, bu durumda turuncu bir gövdeyle sunulan Miura’dır. Diğeri ise gözden kaçırılması imkansız olan kırmızı bir Countach.

Örnek, bir çift modern örnek ve başka bir çift 350GT ile tamamlanıyor.

Ford Racing Arjantin

Oval markanın çifte kutlaması var. Biri markanın 120. yılı ve bunun için iki Model T şaşırtıcı bir korumayla sergileniyor.

Autoclásica 2023’teki Ford Racing çadırında iki Narrow Falcon.

Ancak en çok dikkat çeken ve katılımın büyük olduğu Ford Racing Arjantin çadırı, her dönemden markanın hayranlarını rekabette titreten örneklerin yer aldığı çadır oldu.

İlk TC Falcons, bir çift Angostado Falcons, Juan María Traverso’nun Yürüyüşü ve TC2000’e hakim olan Focus, parlayan arabalardan bazıları.

Saf Ralli

Ralli arabaları Autocásica’da giderek daha fazla yer kazanıyor. Ve özellikle bu yıl disiplini temsil eden çok sayıda araba var.

Autoclásica 2023’teki Audi Quattro S1’in kusursuz kopyası.

Otoparktan girerken dikkatinizi çeken ilk şey oluyor. Ford Escort RS Cosworth, Renault 12, 18 ve hatta Clio Williams Rallisinden örneklerin sergilendiği Arjantin rallisinden arabaların yer aldığı bir koleksiyon; bir Peugeot 405 ve bir Mitsubishi Lancer Evolution. Yanlarında Córdoba’da üretilen Grup B’den Audi Quattro S1’in kusursuz bir kopyası var.

Dahası, birkaç metre ileride, Dünya Ralli Şampiyonası Lancia’ları parlıyor: Stratos ve Jorge Recalde’nin Delta Integrale’i.

Korvet Partisi

Autoclásica 2023’teki 20’den fazla Corvette örneğinden biri.

Chevrolet’nin en ünlü spor otomobili 75 yaşına giriyor ve Autoclásica’da bu edisyonun en büyük örneğini temsil ediyor.

San Isidro Hipodromu Bulvarı’nın merkezi çiçek tarhında, tüm dönemlere ait 20’den fazla model kusursuz koruma durumlarında gruplandırılmıştır.

Bonus parça: Kraliyet arabaları

Bugatti, Rolls-Royce ve daha fazlası Autoclásica 2023’te.

Serginin merkezinde yer alan bir çadır, o edisyonun en rafine modellerini bir araya getiriyor: Roll-Royce, Bugatti, Hispano Switzerland ve Delahaye parlayan markalardan bazıları.

Dikkate alınması gereken veriler

Biletler: Gişede 9.000 dolara satılıyor. Bir yetişkinin eşlik ettiği 12 yaş altı (dahil) çocuklar ücret ödemez. Geçerli sertifikaya sahip engelliler ücretsiz (refakatçi, sertifikanın desteklemesi durumunda ücret ödemez).

Erişim: Autoclásica San Isidro Hipodromunda düzenlenecek. Yaya girişi Santa Fe ve Márquez caddelerinin köşesinde olacak. Otoparka erişim Santa Fe ve Unidad Nacional caddelerinin köşesindedir.

Günlük otopark: Fiyatı 4.000$’dır (gişede peşin satış). Gelirler, San Isidro’daki Dr. Carlos Gianantonio Belediye Anne ve Çocuk Hastanesi’ne bağışlanacak.

Tarih ve saatler: 16 Ekim Pazartesi gününe kadar 10.00-18.00 saatleri arasında açıktır.

Ek Bilgiler: Hayvanlı girişe izin verilmemektedir. Ayrıca mülk içerisinde bisiklete veya kaykaya binemezsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir