Durumu nasıl ve Gol’ün halefi neler getiriyor?

Kazanma formülüne dokunulmuyor. Ve iş, birden fazla satış yapan bir şampiyonun yerini almaya geldiğinde çok daha az eski ve sevgili VW Gol.

Marka, “Gol’ün halefi” ünvanıyla, Polo PistiMarkanın en ekonomik modeli olan bu model, aynı zamanda Gol’ün 2021 yılı sonunda pazarımızdaki hızlı düşüşünü telafi etmek için üretilen Polo Trend’in piyasaya sürülmesiyle bıraktığı yeri de işgal etti.

Polo Track’in şu anda maliyeti 8.342.700$ ve sınırlı sayıda üretilenleri saymazsak Polo Track Birinci Baskı Adil Fiyatlar programı kapsamında seçilen (8.187.550$) markanın en ekonomik modeli ve piyasadaki en erişilebilir olanlardan biridir.

Yeni beş kapılı hatchback, diğerlerinin yanı sıra Citroën C3 (6.901.700 $’dan), Chevrolet Onix (8.571.900 $’dan), Renault Sandero (8.217.600 $’dan) ve Peugeot 208 (9.478.200 $’dan) ile doğrudan rekabet ediyor.

Bir başarının evrimi

Brezilya’nın São Paulo’daki Taubaté fabrikasında üretilen bu ürün, özellikle güvenlik açısından Gol açısından gerçek bir evrimi temsil ediyor. dört hava yastığıyokuşta fren asistanı ve stabilite kontrolü; İkincisi, Arjantin’de 2022’den itibaren 0 km’lik araçlar için zorunludur ve Gol’ün artık sunulmasının durdurulmasının nedeni budur.

Polo Track’in lehine olan bir diğer avantaj ise arazi üzerinde inşa edilmiş olmasıdır. MQB modüler platformBöylece modern üretim ve boyut açısından avantajlarından yararlanıyor: Gol ile karşılaştırıldığında sunduğu iç alan çok daha geniş.

Bir diğer fark ise kapı kollarının gövde rengi olmamasıdır.

2,56 metrelik dingil mesafesi ve 1,75 metrelik genişliği, onu en ekonomik modeller arasında çok iyi bir konuma getiriyor. Ayrıca bagaj kapasitesi 300 litre.

Araç olarak durumu dışında şu ana kadar her şey mükemmel. ithal. Polo Track, normal şartlarda markaya ciddi bir satış hacmi yaratabilecek ancak malum ithalat kısıtlaması nedeniyle girişi sınırlı olan bir model.

VW talebi karşılamak için elinden geleni yapacak olsa da yerli rakiplerine göre dezavantajlı durumda.

bilinen DNA

Polo Track güçlü MSI motoruna sahiptir 1,6 litre 110 beygir gücü beş ileri manuel şanzımanla birlikte; Trendin turboşarjlı motorlara ve otomatik şanzımanlara işaret ettiği bir çağa tam oturan eski tarz bir paket.

İç bagaj açıklığı ve 300 litre kapasite.

Gol gibi Polo Track de hem şehirde hem de yolda ve otoyolda “küçük bir traktör”. Motor çeviktir ve gerektiğinde iyi tepki verme ve toparlanma kapasitesine sahiptir. Örneğin beşinci viteste 80 km/saat hızdan 120 km/saat hıza çıkmak çok birkaç saniye alır.

Bir diğer çok değerli özelliği ise az tüketmesidir. Test sürüşünde ortalamayı yakaladı 7,3 L/100 kilometre şehir ve rota arasında karma bir kullanımda.

Ayrıca kıskanılacak bir duruşu var. Kusursuz bir şekilde dönüyor ve fren yapıyor, ancak tüm Volkswagen’ler gibi arnavut kaldırımlı veya düzensiz sokaklarda biraz “sert” hissettiriyor.

Konforlu ve sade iç mekan. FM radyo ve Bluetooth’lu stereo.

Polo Track’e binen herkesin aşağıdaki bilgilere sahip olacağının farkında olması gerektiğini açıklığa kavuşturmak önemlidir. Adil ve gerekli. Öncelikle konforlu bir araç olması ön plana çıkıyor.

Biraz daha alabilir miyim? Evet, örneğin ideal sürüş pozisyonunu bulmak için yüksekliği ve derinliği ayarlanabilen direksiyon, alarm ve Android ile iOS telefonları eşleştirmenize olanak tanıyan dokunmatik multimedya ekranı.

Estetik olarak, siyah “bal peteği” ızgarası, entegre gündüz sürüş aydınlatmalı halojen farları (LED teknolojisine sahip değildir) ve özel olarak tasarlanmış siyah plastik jantlara sahip 15” sac jantlarıyla serinin geri kalanından farklılaşıyor.

Çok fonksiyonlu direksiyon simidinin yüksekliği veya derinliği ayarlanamaz.

Kısacası Polo Track’te Gol’ü anımsatan pek çok şey var ama güncel olma avantajı da var. Geriye VW’nin talebi karşılayıp karşılayamayacağını beklemek kalıyor.

Fiyat:% s

Polo Track Birinci Baskı: 8.187.550$
Polo Track MSI MT: 8.342.700$
Polo Trend MSI MT: 8.561.250$
MSI MT Direği: 9.774.350$
Polo Highline 170TSI AT: 11.076.800$
Polo GTS 250TSI AT: 15.064.050$

Veri Sayfası

Uzunluk: 4.079 mm
Genişlik: 1.751 mm
Yükseklik: 1.471 mm
Dingil mesafesi: 2.566 mm
Yakıt deposu: 52 litre
Gövde: 300 dm3
Jantlar: Çelik, 15”
Motor: 1,6L benzin
Güç: 110 HP (5.750 rpm’de)
Tork: 155 Nm (4.000 rpm’de)
Önden çekişli
Şanzıman: Manuel, 5 ileri
Maksimum hız: 190 km/saat
Hızlan. 0-100 km/saat: 9,6 saniye
Ortalama tüketim: 7,3L/100 km

teçhizat

Ön ön hava yastıkları
Ön yan hava yastıkları
Fren destekli ABS (EBD)
Stabilite kontrolü
Yokuşta Kalkış Desteği
Arka koltuklarda Isofix bağlantıları
Yükseklik ayarı olmayan ön emniyet kemerleri
Üçüncü stop lambası
Klima
Ön elektrikli camlar
Bluetooth’lu FM radyo
Üç USB bağlantı noktası (iki C tipi)
Yüksekliği ayarlanabilen sürücü koltuğu
Dahili bagaj kapağı açıklığı
Katlanır arka koltuk (tek parça)
Uzaktan kumandalı merkezi kilitleme

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir