Bölgede üretilen en hızlı pikapın hangi versiyonları Arjantin’e gelecek?

Veri deposu kompakt kamyonunun gelişini doğruladı Öfke Brezilya’da üretilen ve markanın Kuzey Amerika dışında geliştirilen ilk pikapı oldu.

Onay, markanın ürünlerini tanıtmak için Rampage’in yıldızı olduğu “yaz operasyonuna” başlamasıyla aynı zamana denk geliyor. Bu yıl eylemler Villa Gesell’deki RP 11’in 407. kilometresindeki Off Road Park’ta yoğunlaşacak.

Yeni Rampage, Arjantin’de üç konfigürasyondan ikisinde sunulacak: İsyancıarazi kullanımına daha odaklı ve R/T, daha çok sportif pist kullanımına yönelik bir kurulumla. Brezilya’da satılan ve daha rafine bir tarza sahip olan Laramie çeşidi ise şimdilik ülkede satışa sunulmayacak.

Ülkede pazarlanacak iki seçenek aynı mekanik aksama sahip olacak: 272 beygir gücüne sahip 2.0 litrelik turboşarjlı benzinli motor, 9 vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş. Ancak ikisi arasında stil ve kurulum açısından büyük farklılıklar var.

Bu RAM pikap, boyutu ve özellikleri nedeniyle Toyota Hilux veya Ford Ranger gibi orta boy kamyonların altında yer alacak kompakt bir araçtır. Aslında ana rakibi olarak oval markadan bir kamyonet olacak: Maverick.

Markanın Kuzey Amerika dışında geliştirilen ve üretilen ilk kamyonudur. Pernambuco’daki Stellantis Grubu fabrikası, bu modelin tüm bölge için üretilmesinden sorumlu merkezdir.

RAM Rampage R/T, asfaltta sportif sürüş için tasarlanacak.

Asfaltta ve asfaltta

Bu yeni kamyon platform üzerine inşa edildi Küçük GenişFiat Toro ve Jeep Compass ve Commander gibi Stellantis Grubu modellerinin üretildiği modelin aynısı.

Marka, bu pikap için çok sayıda değişiklik yapıldığını bildirdi. Monokok yapı %60 oranında yenilenmiş ve yeniden tasarlanmış parçalara sahiptir. Ayrıca yüksek ve ultra dirençli çeliklerin kullanımı diğer modellere göre daha üstündür.

Bu Rampage için hem stil hem de kurulum açısından mevcut seçenekler arasında çok net bir farklılık seçildi.

Ram Rampage’in iç kısmına iki büyük ekran hakimdir.

İsyancıörneğin, seçilen lastiklere ek olarak burun ve tamponlarda siyah plastiklerin çoğunluğuyla daha off-road yönelimine sahip: Bütün arazi 235/65 R17 ölçülerinde. İç mekan ağırlıklı olarak siyahtır ve deri kaplamalara sahiptir (imitasyon deri değil).

Alternatif R/T (yol ve parkur, Road and Track), siyah ama parlak ayrıntılara ve nispeten düşük profilli (235/55) 19 inç jantlara sahip sportif seçenektir. İç mekan siyahı kırmızı detaylarla ve deri ve süetAlcantara’ya benzer dokuya sahip bir malzeme.

5.028 mm uzunluk, 1.886 mm genişlik, 1.780 mm yükseklik ve 2.994 mm dingil mesafesi ile tüm versiyonların boyutları hemen hemen aynı. Tek fark, 10 mm alçaltılmış R/T versiyonu hariç, 264 mm olan yerden yükseklikte ortaya çıkıyor.

RAM Rampage Rebel’in kurulumu arazi sürüşü için tasarlandı.

Benzinli motorla yük kapasitesi 750’dir. Yerli pazar için henüz açıklanmayan, 1.015 kilo taşıyabilen turbodizel versiyonu da var.

Bu pikapın piyasaya sürülmesindeki harika yeni özelliklerden biri, 272 beygir gücü ve 400 Nm tork sağlayan, doğrudan yakıt enjeksiyonlu 2,0 litrelik turbo benzinli motor olan Hurricane 4 motorunun dahil edilmesidir. Bu motor tüm ürün yelpazesinde mevcuttur ve ayrıca 9 vitesli otomatik şanzımanla birlikte gelir.

R/T versiyonu, en sportif olanı, Rampage 0’dan 100 km/saat hıza 6,9 saniyede ulaşıyor ve maksimum (sınırlı) hızı 220 km/saattir.

RAM Rampage’in orta konsol ekranı 12 inçtir.

Diğer versiyonlarda performans yüksek kalıyor: 0’dan 100 km/saat hıza 7,1 saniyede ulaşıyor ve maksimum 210 km/saat hıza ulaşıyor. Bu nedenle RAM, en güçlü ve en hızlı hızlanan bölgesel üretim kamyonuna sahiptir.

İçeri iki büyük ekranla birlikte gelir. Bunlardan bir tanesi gösterge paneli görevi görüyor ve 10,3 inç boyutunda. Orta konsoldaki ise daha da büyüktür (12 inç) ve bu da bilgilerin çeşitli bölümlere ayrılmasına olanak tanır.

Cep telefonu uygulamalarıyla bağlantı, pil şarjı gibi kablosuzdur. İkincisi, cihazın aşırı ısınmasını önleyen bir soğutma sistemine sahiptir. İçinde 3’ü USB-C olmak üzere 6 USB bağlantı noktası vardır.

RAM Rampage R/T’nin yerden yüksekliği Rebel’ınkinden 10 mm daha düşüktür.

Güvenlik açısından 7 hava yastığını (ön, ön yan, sürücü için perde ve diz) ve bir adet hava yastığını vurgulamakta fayda var. kapsamlı sürüş destek sistemleri paketiAdaptif hız sabitleyici, otonom acil frenleme veya şerit bakım sistemi gibi.

Şu anda bu yeni modelin satış fiyatları açıklanmadı, önümüzdeki günlerde bu gerçekleşecek. Ancak bir referans olması açısından Brezilya’da Rebel, R/T’den daha ucuz ve her ikisi de Ford Maverick’ten daha pahalı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir