Bölgede üretilen en hızlı kamyonun performansı nasıl?

Tanımlanması Veri deposu pikap dünyası ile bu bir bütündür. Aslında sadece kamyonu üreten tek markadır. Ancak yeni Rampage’in durumu oldukça özeldir çünkü Mercosur tarafından ve Mercosur için geliştirilen ve üretilen bir üründür. Bir bakıma markanın ve Stellantis Grubunun stratejisinde bölgenin önemini yansıtıyor.

Bu yeni kamyon geçen yılın ortasında tanıtıldı ve Zurna ilk temasımız oldu. Şimdi, Arjantin pazarında ürün yelpazesi onaylanırken, bu pikapın ürün yelpazesine giriş olması gereken çok daha kapsamlı ve derin ikinci bir sürüş deneyimini paylaşıyoruz: Rebel versiyonu. off-road’a odaklandı.

Kompakt kamyonet segmenti başarılı oldu. Diğerlerinin yanı sıra Fiat Toro veya Ford Maverick gibi modellerin ulaştığı herhangi bir pazarda, bu modellerin kamuoyunda büyük bir kabul gördüğünü kanıtladılar. Bizimkinde bu daha da geliştirildi, çünkü boyutu ne olursa olsun kamyon zaten Günlük kentsel kullanım için doğallaştırılmıştır.

Bu nedenle Rampage’in gelişi birçok tüketiciye hem fiyat hem de boyut açısından RAM sahibi olmanın kapısını açıyor. Amerikan markası kullanıcılar tarafından o kadar arzu edilen bir şirket ki, örneğin Brezilya’da bir kamyonet olmasına rağmen premium bir şirket olarak kabul ediliyor.

Nasıl bir şey ve ne getiriyor?

Yeni Rampage, Arjantin’de üç konfigürasyondan ikisinde sunulacak: İsyancıarazi kullanımına daha fazla odaklanıldı ve R/T, daha çok sportif pist kullanımına yönelik bir kurulumla. Brezilya’da satılan ve daha rafine bir tarza sahip olan Laramie çeşidi ise şimdilik ülkede satışa sunulmayacak.

Ram Rampage Rebel’in yerden yüksekliği iyi (264 mm).

Ülkede pazarlanacak iki seçenek aynı mekanik aksama sahip olacak: 272 beygir gücüne sahip 2.0 litrelik turboşarjlı benzinli motor, 9 vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş. Ancak ikisi arasında stil ve kurulum açısından büyük farklılıklar var.

Bu yeni kamyon platform üzerine inşa edildi Küçük GenişFiat Toro ve Jeep Compass ve Commander gibi Stellantis Grubu modellerinin üretildiği modelin aynısı.

Marka, bu pikap için monokok yapıyı değiştirecek kadar çok sayıda değişiklik yapıldığını bildirdi. %60 oranında yenilenmiş ve yeniden tasarlanmış parçalar aldı. Ayrıca yüksek ve ultra dirençli çeliklerin kullanımı diğer modellere göre daha üstündür.

Ram Rampage’in uzunluğu 5 metredir.

Bu testte kullanılan versiyon, gövdesinde, burnunda, tamponlarında ve yanlarında çoğunlukla siyah plastik bulunan Rebel’di. Şekli, RAM 1500 Rebel’da da görülen fikri aktarıyor.

Bu modelde “Boğanın kapılarını” görmek kaçınılmaz ama şunu da kabul etmek gerekiyor. Fiat kamyonundan çok farklı sürüşlerHem motor hem de şasideki değişiklikler ve kurulum için.

Günlük kullanım koşullarında sürüşü oldukça rahattır ve yoldaki kusurları iyi bir şekilde izole etme kabiliyetine sahiptir. Ortamdaki “chatas”ın aksine, Çok fazla zıplamıyor ve bu onu çok daha rahat hale getiriyor..

Ram Rampage bölgede üretilen en güçlü pikaptır.

Yolda, bağımsız arka süspansiyon tarafından desteklenen harika dinamik davranışı, sürücüye büyük bir güven sağlıyor ve yavaşlamak zorunda kalmadan hızlı virajlarla yüzleşmek mümkün.

Asfalt dışında çok şaşırtıcı, çünkü transfer kasalı 4×4 model değil, isteğe bağlı dört tekerlekten çekiş sistemine sahip, yani motor gücünü yolun durumuna ve durumuna göre dağıtıyor. yol.

İlk 4×4 deneyimi, aks geçişleri ve önemli talepler gerektiren tırmanışlar ve vadilerin olduğu bir pistte yaşanmıştı. O tarafta Sağlam ve dayanıklı görünüyordu ve her durumdan kolaylıkla kurtulmak için gerekli motor tepkisi ile.

Yeni Ram Rampage için çok sayıda donanım ve iyi iç mekan kalitesi.

Ancak ikincisi, çoğu çok ince kum üzerinde olan bir kum sürüşüydü. Ancak sağ ayak güç istediğinde Rampage rahatça hareket ediyordu. Bu model için seçilen lastiklerin bununla çok ilgisi vardı: Bütün arazi 235/65 R17 ölçülerinde.

Bu kamyonu kullanırken rahatsızlık duyabileceğiniz tek şey vites kutusunun tepki verebileceği anilik çok fazla hızlanma istendiğinde. Güç ve torkları yüksek olup dişli oranları çoktur. Yanıt hızlıdır ancak güçlü sarsıntılara neden olur.

İç mekan ağırlıklı olarak siyahtır ve deri kaplamalara sahiptir (imitasyon deri değil). İki büyük ekran içerir; Çeşitli ekran seçeneklerine ek olarak 10,3 inç boyutunda ve iyi görüntü kalitesine sahip bir gösterge paneli görevi gören bir panel.

Ram, Rampage için deri döşemeyi seçti.

Diğer ekran ise orta konsoldaki daha büyük (12”) ekrandır. bilgileri birkaç bölüme ayırmanıza olanak tanır. Örneğin ekranın 2/3’ünü Android Auto veya Apple CarPlay bağlantı bilgileriyle, kalan üçte birini ise kamyonun belirli bir fonksiyonuyla kullanmak mümkün.

Ekipmanın ilginç bir detayı. Cep telefonu için kablosuz şarj cihazı, cihazın sıcaklığının yükselmesini önlemek için klima soğutmasına sahiptir.

Donanımın geri kalanı, sürüş destek sistemlerinde bile oldukça yüksektir. İç mekanın dezavantajı, örneğin Ford Maverick’e göre daha az kullanılan arka koltuklardaki alandır.

Ram Rampage yakın zamanda Brezilya’da başlatıldı ve şimdi Arjantin’e ulaşıyor.

Şu anda fiyat yok ama bir ipucu var. Brezilya’da en ucuz Rampage (Rebel), en pahalı Maverick’ten (Hybrid) daha pahalıdır. Ama yine de bu bir fenomen.

Veri Sayfası

Dingil mesafesi 2.994 mm

Yük kapasitesi 750 kg

55 litre yakıt deposu

Güç 5.200 rpm’de 272 HP

Tork 3.000 dev/dak’da 392 Nm

Otomatik şanzıman 9 vites

Maksimum hız 210 km/saat

0-100 km/saat hızlanma 7,1 saniye

Ortalama tüketim 9 L/100 km

teçhizat

ABS frenler ve denge kontrolü

Ön yan hava yastıkları

Sürücü diz hava yastıkları

uyarlanabilir hız sabitleyici

Otonom acil durum freni

Şerit tutma sistemi

10,3” dijital gösterge paneli

12,3” multimedya merkezi

Kablosuz bağlantıyla Android Auto ve Apple CarPlay

kablosuz telefon şarj cihazı

6 USB bağlantı noktası (3 tip C)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir