Arjantin’de sunulan üç elektrikli model nedir ve nasıl?

Renault yerel pazara gelişini resmileştirdi üç adet %100 elektrikli model: kompakt kwidorta Megane ve yardımcı program Kangoo; elektrikli aileye ait araçlar E-Teknoloji.

Açıklama ilk gün yapıldı “Renault E-Tech %100 elektrikli günler”Elektrifikasyon ve gelecekteki mobilite çözümleri konulu seminer bugün La Rural de Palermo’da sona eriyor.

Üç modeli aynı anda sunmasına rağmen marka yalnızca Kwid E-Tech rezervasyonlarıbaşlangıç ​​kotası ile 50 adet artık e-ticaret platformu Renault Store’da mevcut. Rezerve edebilmek için ilgililerin toplam tutarı ödemeleri gerekmektedir. 100.000$Ancak fiyatı daha sonra açıklanacak. Ticari lansman yalnızca Mart 2024’te gerçekleşecek.

Kwid E-Tech rezervasyonu yaptıranların, şarj cihazı satın almada %25, kurulumda %20 indirimin yanı sıra Chargebox net şarj ağında kullanmak üzere 6 aylık üyeliğe erişebileceklerini de belirtmekte fayda var. faydalar.

Renault Kwid E-Tech. Artık markanın sanal satış kanalı üzerinden rezervasyon yapılabiliyor.

Bu sayede Renault, Daha geniş elektrik aralığı Latin Amerika’da elektromobilitedeki liderliğini sürdürme niyetiyle bölgede. Benzer şekilde, 2018 yılında Arjantin’de %100 elektrikli modeli Kangoo ZE’yi tanıtan ilk marka olurken, ortağı Nissan da neredeyse aynı zamanda orta boy Leaf’i tanıtmıştı.

Fransız otomobil üreticisi bir öncü haline geldi ve elektrikli araçların tasarlanması, geliştirilmesi, üretilmesi ve pazarlanmasında 12 yılı aşkın deneyimiyle elektrikli mobilitenin ön saflarında yer alıyor. Şu anda dünya çapında dolaşan bu teknolojiyle 500.000’den fazla üniteye sahiptir.

Kwid E-Teknoloji

2021’de ülkede artık sunulmayan kompakt, elektrikli formatta geri dönüyor. 2017’deki lansmanından döngüsünün sonuna kadar 45.000’den fazla birim satmayı başardı.

Kwid E-Tech, şarjla 298 kilometreye kadar yol kat edebiliyor.

Kwid E-Tech, Çin’de üretilmiştir ve 48 kW’lık bir motora (65 beygir gücüne eşdeğer) ve 113 Nm torka sahiptir ve ev prizinde bile şarj edilebilen 27 kWh’lik bir pil ile ilişkilidir. 298 kilometrelik özerklik kentsel bisiklette (karma kullanımda 265 km).

Pilin şarj edilmesi üç şekilde yapılabilir: evdeki bir prizden pilin %15 ila 80’inin doldurulması yaklaşık dokuz saat sürer; 7,4 kW’lık bir AC şarj cihazıyla bu işlem üç saat sürecektir; 30 kW’lık doğru akım şarj cihazı ile bu süre 40 dakikaya kısalıyor.

Pil ömrü, gücü 33 kW (48 kW yerine) ile sınırlayan, maksimum hızı 100 km/saat ile sınırlayan ve rejeneratif frenlemenin daha etkili olmasını sağlayan (gaz pedalı her bırakıldığında enerji geri kazanımı sağlayan ve ayrıca fren yaparken).

Performans açısından Kwid E-Tech’in 0’dan 50 km/s hıza ulaşması 4,1 saniyeye ihtiyaç duyarken maksimum hızı 130 km/s’dir.

Megane E-Teknoloji

2021 ortasındaki Avrupa’daki lansmanından bu yana mükemmel bir satış seviyesine ulaştı.

İttifakın CMF-EV’i olan %100 elektrikli olacak şekilde tasarlanan platformuyla Megane E-Tech, elektrik DNA’sını benzeri görülmemiş bir iç mekan ve ergonomiyle birleştiren “duyusal teknoloji” adı verilen yeni bir tasarım dilinin ilk temsilcisidir. Yolcuların refahına fayda sağlamak için tamamen yeniden düşünüldü.

Renault Megane E-Tech. Avrupa’da 2022’de 228.000 adet satmayı başardı

Dört seviyeli rejeneratif frenlemenin yanı sıra 220 beygir güç (160 kW) ve 300 Nm tork üreten motorla Megane E-Tech, 0’dan 100 km/saat hıza 7,4 saniyede ulaşabiliyor ve maksimum özerkliğe ulaşabiliyor. 450 kilometre.

Otomobil üreticisi, hızlı bir DC şarj cihazıyla yalnızca sekiz dakikalık şarjla aracın 100 kilometre yol kat etmesinin mümkün olduğunu, yüzde 80’i tamamlamak için ise 30 dakikaya ihtiyaç duyulacağının altını çiziyor.

Alternatif akımla şarj edilmesi durumunda süreler yedi saate (7,4 kW şarj cihazıyla) ve 2,15 saate (22 kW şarj cihazıyla) uzatılır.

Megane E-Tech’in beyan edilen menzili 450 kilometredir.

Megane E-Tech ayrıca tüm tekstil kaplamalarının %100 geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilmiş olmasıyla da öne çıkıyor; bu da versiyona bağlı olarak toplamda 2,2 kiloya eşdeğer olabiliyor. Çeşitli görünen (levha tabanı) ve görünmeyen (panel yapısı) bileşenler, geri dönüştürülmüş plastiklertoplam 27,2 kilo. Ve en ilginç olanı, yaşam döngüsünün sonunda aracın %95’inin geri dönüştürülebilmesidir.

Kangoo E-Teknoloji

Bu, 2018 yılında Arjantin pazarındaki ilk %100 elektrikli ticari araç olma yolunda dönüm noktasını oluşturan tanınmış Kangoo ZE’nin yerini alacak yeni elektrik neslidir.

4,3 m3’e kadar geliştirilmiş yük kapasitesi vardır (ZE’den %19 daha fazla) ve 800 kilo (ZE’den 150 kilo daha fazla).

Renault Kangoo E-Tech. 800 kiloya kadar yük taşıyabiliyor ve 300 kilometre yol kat edebiliyor.

Aynı zamanda verimli bir 90 kW motora (120 beygir gücüne eşdeğer, önceki modelin iki katı) ve 245 Nm torka (önceden 225 Nm) sahiptir.

Elektrikli tahrik, Kangoo ZE’ye kıyasla %35 daha fazla kapasiteye sahip olan ve 300 kilometreye kadar (Kangoo ZE’nin %50 üzerinde) seyahat etmesine olanak tanıyan 45 kWh’lik bir bataryadan güç alıyor.

Bataryanın %15’ten %80’e kadar şarj olma süreleri, alternatif akımla 5 saat ve 1,30 saat (sırasıyla 7,4 ve 22 kW şarj cihazlarıyla) veya doğru akım hızlı şarj cihazları kullanıldığında 30 dakika sürebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir