Arjantin’de halihazırda satılan plug-in BMW nasıl?

Eğer uğruna bir şey varsa BMW 3 Serisi Bunun nedeni çeviklik ve sportif histir. Ve bu, tüm nesillerde kalan bir özelliktir. Bu, hiç şüphesiz, hâlâ sedan araç kullanmayı seçen ve SUV’ye geçmeye direnen sürücülerin en çok değer verdiği yönlerden biridir.

Bu sembolik modelin son güncellemesi, tüm ürün gamına yönelik değişiklikler ve iyileştirmelerle birlikte geçen yılın ikinci yarısında yerel pazara ulaştı. Ancak Arjantin’e ilk kez Seri 3 için bir plug-in hibrit versiyonu getirildi.

Her ne kadar göze çarpan yenilik Arjantin’e ilk kez bir plug-in hibrit versiyon bu yenilenen Seri 3 için.

Bu, 330i’nin yerini alan 330e’dir. Temel olarak bir içten yanmalı motora, bir elektrik motoruna ve geleneksel bir hibritten daha büyük bir aküye sahiptir, bu da onun günlük kullanım için ilginç bir elektrikli menzile sahip olmasını sağlar.

Tüm elektrikli modellerde olduğu gibi, bazı alışkanlıklardaki değişiklikler ve belirli disiplin iddia ettiği büyük verimliliği elde etmek için günlük yaşam.

Neler değişiyor, neler yeni getiriyor

Bu modelin güncellemesi, orta dönem yenilemesine karşılık geliyor ve bu durumda, farların ve tamponların tasarımında bazı küçük değişiklikleri ve iç mekanda daha dikkat çekici diğer değişiklikleri içeriyor.

Yenilenen BMW 330e küçük estetik değişiklikler içeriyor.

Seri 3’ün bu nesli kendini kanıtladı iç mekan açısından kategorinin en iyisini sunuyoruzözellikle arka koltuklarla ilgili olarak. Konfigürasyonu, 1,85 metre boyundaki iki yetişkinin sorunsuz bir şekilde arka arkaya seyahat etmesine olanak tanır. Ancak geniş iletim tüneli bunu imkansız kıldığı için arkada üç kişi rahat oturamadı.

BMW’nin orta boy sedanı hala yere yakın bir sürüş pozisyonu sunuyor ve bu da verdiği iyi sürüş hissini artırıyor. Ve artık sürücünün önünde yeni bir panorama var.

Bu güncellemeyle, önceki ekranların (gösterge paneli ve orta konsol) yerini, üstüne yapıştırılan ve makyaj yapan iki büyük ekran (12,3” ve 14,9”) alıyor. sürücüye yönelik kavisli bir yapı.

BMW 330e’nin etkileyici çift ekranı.

Merkezi havalandırma çıkışlarının altındaki komutların (birkaç tanesi) yeni tasarımıyla orta konsolun tamamı da değişti. Ancak asıl haber aşağıdadır. Vites seçme kolu, yer kullanımını azaltan ancak küçük bir anahtarla değiştirildi. tüm sportmenlik fikrini ortadan kaldırır.

Multimedya merkezi, yerel pazardaki başka bir modelde bulunması zor olan çok yüksek görüntü kalitesi ve çalışma hızı sunuyor.

Vurgulanması gereken bir detay. Şu andan itibaren BMW 3 Serisi, markanın San Luis Potosí, Meksika’daki fabrikasından, daha önce Almanya’dan gelen birimlerle karşılaştırıldığında kalite ve kaplama açısından belirgin bir fark olmaksızın ithal olarak geliyor.

BMW 330e’nin vites seçicisi artık küçük bir anahtara indirgenmiştir.

Çok az enerji tüketen bir tahrik sistemi

Tahrik sistemi 2,0 litrelik, 184 beygir gücünde bir benzinli motor ve 108 beygir gücü sağlayan başka bir elektrik motorundan oluşuyor. Bir araya gelerek bir toplam 292 beygir gücü ve 420 Nm yüksek tork.

Ayrıca Ford Kuga veya Toyota Corolla Cross hibrit gibi geleneksel hibritlerden 10 kat daha fazla kapasiteye sahip bir bataryaya sahip.

Bu seviyedeki güç ve tork artı 8 vitesli otomatik şanzıman (Ülkede satılan çoğu hibritin kullandığı CVT varyantının aksine) diğer elektrikli modellere kıyasla tamamen farklı bir sürüş deneyimi sunuyor.

BMW 330e’nin gösterge paneli, tüketim ve verimlilik hakkında birçok bilgi sağlar.

Araba her türlü hızlanma talebine fazlasıyla yanıt veriyor. Nitekim 0’dan 100 km/saat hıza 5,8 saniyede ulaşıyor.

Farklı yönetim seçeneklerine sahiptir. Hibrit modda aküde güç olduğu sürece, sistem elektrik motorunun kullanımına öncelik vermeyi seçecektir ve yalnızca yüksek hızlanma talebi olduğunda yanmalı olanı bağlayacaktır.

Akü bittiğinde, geleneksel bir hibrit gibi çalışmaya başlayacak, bu da benzinli motorun daha büyük bir varlığa sahip olacağı anlamına geliyor.

BMW 330e elektrikli bir model olduğundan logonun dış hatlarında mavi bir halka bulunur.

Diğer sürüş modu ise kullanılması için seçilmesi gereken %100 elektriklidir. Burada tepkiler biraz azalıyor ama şehir içinde çevik bir şekilde hareket edebilecek kadar iyi. Ve yolda maksimum hız 130 km/saat ile sınırlıdır.

Bu modun bize sağladığı özerklik 51 kilometre (klimasız), resmi olarak ilan edilen 62’ye karşı.

Pilin kapasitesi 11,2 kWh’dir ve maksimum 3,7 kW güçte şarj olur. Yani güçlü bir şarj cihazına taksanız bile şarjın tamamlanması her zaman 3 buçuk saatten fazla sürecektir. Bu yüzden böyle bir araba için ideal olan şey evde veya ofiste bir şarj cihazının bulunmasıdır.

Ve ideal de her gün şarj edilmesi gerekiyorçünkü bu şekilde benzinli motorun kullanımı ve dolayısıyla yakıt tüketimi azalır. Üstelik günlük yolculuk 50 kilometreyi geçmezse sıfır tüketim noktasına da gelebiliyorsunuz.

BMW 330e’nin sürüş konumu gövdeyi yere yaklaştırıyor.

İçten yanmalı motorun aküyü şarj etme olanağı yoktur; yol veya otoyolun bölümlerini kentsel alanlarla değiştirirseniz ilginç bir alternatiftir (akü sabit bir hızda şarj edilir ve şehirde “elektrikli” olarak araç kullanırsınız). Evet, aküden gelen elektrik sürücünün istediği ana rezerve edilebiliyor.

Bu nedenle ortalama bir tüketim belirlemek zordur. Ancak pil tamamen şarj edildiğinde, 3 L/100 km’ye ulaşıldı. Ancak yalnızca ilk 100 kilometrede ve karma kullanımda: şehirde hareket etmek için elektrik kullanımı ve otoyolda hibrit mod.

Her halükarda, boş aküyle ortalama tüketim oldukça iyiydi; 6 L/100 km, neredeyse 300 beygir güç üreten bir model için düşünülemeyecek bir rakamdı.

BMW 330e, plug-in hibrit X3 ile birlikte markanın ülkede sattığı iki elektrikli modeldir.

Series 3’e hayran olanlar için dinamik niteliklerBu 330e biraz daha ağır olmasına rağmen sizi hayal kırıklığına uğratmayacak. Bir virajın diğeriyle iç içe geçmesi, sürüşten keyif alan kişileri rahatlatır. Bu sedanda her zaman olduğu gibi.

BMW 330e teknik sayfası

Dingil mesafesi 2.851 mm

40 litrelik yakıt deposu

2.0 benzinli yanmalı motor

Güç 5.000 rpm’de 184 HP

Elektrik motor gücü 108 HP

Birleşik güç 292 HP

Otomatik şanzıman, 8 vites

Maksimum hız 230 km/saat

0-100 km/saat hızlanma 5,8 saniye

Elektrik menzili 51 km

Şarj edilmiş akü ile tüketim 3L/100 km

Akü şarjı olmadan ortalama tüketim 6 L/100 km

Ana ekipman

Stabilite kontrolü (ESP)

Ön, ön yan ve perde hava yastıkları

Otonom acil durum freni

uyarlanabilir hız sabitleyici

Park asistanı

12,3” ekranlı kontrol paneli

14,9” dokunmatik multimedya merkezi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir